mandag den 18. marts 2013

Ikke på toppen


Idag og igår har jeg ikke været helt på toppen.
Jeg fortalte igår, at jeg pludselig fik voldsomme mavesmerter.
Idag har jeg også haft ondt i maven, lidt kvalme, føler mig svimmel og ondt i hoved.
Nogen gange er det lidt, som jeg er fuld:/

Enten er det, fordi jeg er ved at blive syg, eller er det bivirkninger af de piller, jeg er begyndt at tage. Jeg tror lidt på det sidste.

Så har ligget meget i sengen idag. Men da jeg vågnede i morges, lagde jeg mig ind igen efter et par timer.
Men jeg havde svært ved at sove. Det blæste så meget udenfor.
Det er helt vildt, at det kan larme så meget.

Men jeg faldt heldigvis i søvn(:

Det sneede tidligere, men det blev heldigvis ikke liggende(:

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Ja, så havde det næsten været bedre, det var en virus - så var det gået hurtigere væk. Hvis det er medicinbivirkninger, kan de godt vare ved noget længere, desværre.

    Nogengange, når min IBS går amok, gør det også ondt helt oppe under ribbenene, hvor tyktarmen sidder. Tarmene er virkelig noget af det, der bare gør nas! :(

    Håber, det aftager snarest.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg håber også, det snart går over.

      Det lyder virkelig ikke rart.
      Mit gjorde også bare så ondt deroppe ved højre ribben:/

      Slet
  2. Hvis du føler dig lidt halv fuld, så er det pga pillerne, giv det noget tid, og hvis det bliver for slemt, så må du sige det til din psykiater. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tænkte også, det var pga. pillerne det med "fuldheden."
      Men det ikke sådan, jeg ikke kan holde det ud(:
      Men tak for dit råd(:

      Slet
  3. God bedring :)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet