onsdag den 20. marts 2013

Give away nr. 31


Nu kommer der endnu en lækker give away til jer, mine kære læsere(:

Urkompagniet har været så søde at sponsorere denne give away.

Urkompagniet har en masse forskellige og flotte ure.
De har både til mænd, kvinder og børn.
De har også en masse forskellige og populære mærker som Daniel Wellington, DKNY, Tommy Hilfiger og en masse andre mærker.

Det er ikke kun armbånds ure, de har. De har fx. også til børn vækkeure som LEGO figurer.
De har også bla. lommeure.
Men som armbånds ur har de fx. sportsure, radiostyrede ure, dykkerure, digital ure osv.
Men de har også nogle utrolig smukke smykker.
De har virkelig et bredt udvalg af ting.

Deres hjemmeside er virkelig et kig værd(:

 
 
En heldig vinder kan vælge et valgfrit ur fra mærker Geneva
( Der er flere at vælge imellem end kun de 2 på billede.)
Der er virkelig nogle smukke varianter fra det mærke(:
 
Reglerne er:
 
I skal følge mig via bloglovin. Det kan I gøre Her
I skal like min facebook side, som I finder Her
I skal lægge en kommentar med enten jeres mail eller link til jeres blog.
 
I skal bo i Danmark.
 
I skal være opmærksomme på, at vinderen skal give sit mobil nummer til mig, da vinderen får en sms fra Post Danmark.
 
Give awayen slutter onsdag den 10 april.
 
Kram Heidi(:

36 kommentarer:

  1. Skøn giveaway :-)
    Hilsen Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  2. jeg er med :)

    kig også gerne forbi min give away: http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/03/give-away-10.html

    SvarSlet
  3. Åh en lækker give-away.

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg trænger til et nyt ur, så det er en perfekt give away :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg vil være med Heidi!

    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg elsker ure, din blog, farver, dine skriverier. ALTING! Krydsre hermed fingre!

    Jeg har gjort alt, er også fast læser, og alt hvad der hører med. <3

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Lækker give away, eller det er vel endnu en lækker give away på din blog :D hehe.

    Jeg deltager gerne, mangler netop et ur!

    Pia Lyng M. / www.moenneberg.blogspot.dk
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  8. Vil vildt gerne være med, men har ikke mobil (I know!). Vi har ikke signal herude, hvor ikke engang kragerne kommer. Men ville det være okay, at du fik f.eks. min mors nummer, hvis jeg vandt?

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  9. Begge mine ure er gået i stykker, så det ville ikke være
    dårligt med et nyt! :) Krydser alt der kan krydses! :)

    SvarSlet
  10. Super lækker give away, kunne virkelig godt bruge et ur, og er helt vild med Geneva urene.

    Især dette: http://www.urkompagniet.dk/fashionabelt-dameur-i-rosegold-med-funklende-sten-geneva-g-2001-rg-ss.html

    Men også dette ur: http://www.urkompagniet.dk/armbandsur-med-silikonerem-i-rosegold-og-sort-geneva-g-1013-rg18.html

    Håber jeg bliver den heldige :)

    Kig gerne forbi min give away: http://suzyjensen.blogspot.dk/2013/03/frste-give-away-i-samarbejde-med.html

    SvarSlet
  11. Deltager :-)

    Seline

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Lækker giveaway,kan satens bruge et nyt ur.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med og følger dig allerede. Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Super fed giveaway! :-)

    maryamalkhalidi@live.dk
    shewasdreaming.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Eigh, ville være så fin en ekstra gave til datteren min som fejrer sin første runde føz'dag i april. En smuk gave fra Genava til en skøn og super sød pige.

    SvarSlet
  16. I'm in :D
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway (http://vinterfryd.dk/en-ny-laekker-giveaway/)
    Hilsen vinterfryd.dk (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  17. ja, det er skønne ure, har set på dem flere gange. følger dig flere steder. så krydser fingre.

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  18. Sikken en sløn give away og en skøn side du har :)

    Jeg er klart med

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Har slet ikke noget ur, så det ville da være super at vinde et, krydser fingre.

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  20. JEG VIL VÆRE MED HEIDI !!!
    nicetheabauer@gmail.com

    SvarSlet
  21. Lækker give away, jeg smider også et lod med i hatten.
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Deltager! :)

    camillale99@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lækker give-away! :-)

    Amanda.lund@hotmail.dk

    SvarSlet
  24. Fed give away! Det må jeg sige. :-)

    Matilde
    http://www.matildesblog.com

    SvarSlet
  25. Lækkert ur!
    Heidi.Ventzelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. De er så fine... Med et skår i glasset på mit nuværende ur, ville et nyt være så lækkert.

    SvarSlet
  27. wow en feeed præmie. er helt sikkert med :-)

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  28. Fantastisk præmie! :) Og du har helt ret, de ure er virkelig flotte :)

    Min email er mycowpillow@gmail.com

    SvarSlet
  29. Følger på bloglovin og liker dig på facebook :-)

    katrine_vinding@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg følger dig, og har liked din facebook side. Held og lykke til alle!

    blaffemix@live.dk

    Jeg ved ikke lige, om du skal have et link, til hvilket ur jeg gerne vil vinde, men hvis jeg vinder, så vil jeg super gerne have dette:
    http://www.urkompagniet.dk/lille-armbandsur-til-kvinder-dkny-essentials-ny4631.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Fandt ud af, at jeg havde misforstået lidt det med mærkerne, så jeg vælger dette ur i stedet, hvis jeg vinder:
      http://www.urkompagniet.dk/unisex-ur-i-rodguld-farvet-stal-geneva-g-1005-rg.html

      Tak Heidi, for at minde mig om det :-P

      Slet
  31. Fed give away
    Marianne ravnsbæk
    jansegj10@gmail.com
    marianne-lr.blogspot.dk/

    SvarSlet
  32. Lækkert!

    Jeg deltager :)

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet