torsdag den 14. marts 2013

Duftfrisker/lugtfjerner



Jeg hader at gå ud på et toilet, når der så lugter.
Jeg hader det virkelig. Men det er slut nu, fordi jeg har prøvet et produkt fra Poo-Pourri
Det er en duftfrisker/lugtfjerner. Hvis man kommer ud på et toilet, og det lugter, kan man lige spray en gang ud i luften, og så dufter der godt igen.
Den fine flaske, jeg har modtaget er med blandede blomster, og den dufter så godt.
Den dufter virkelig frisk.

Jeg kan godt lide, at flasken er lille, fordi så passer den lige til en håndtaske. Fordi jeg kunne godt finde på at tage den med, når jeg er nogen steder, fordi som sagt, jeg hader at gå på et toilet, hvor der lugter. Selvom flasken ikke er stor, er der virkelig meget i den(:



Men en anden ting denne skønne flaske også dur til. Er hvis man skal på wc, skal man lige sprøjte en gang ned i toilet, så lugter der ikke, når andre skal der ud.

Jeg prøvede også med at sprøjte ud i badeværelset idag, da der lugtede underligt af sved, og igen forsvandt lugten, og der duftede godt af blomster.

 
Som I kan se, passer den perfekt til en håndtaske.


Der står, man skal spraye mellem 4-6 gange, men så bliver duften alt for kraftig, synes jeg, så jeg sprayer kun en gang. Om det er i toiletet eller ud i luften.

De har en masse forskellige dufte at vælge imellem. Nogen der er til kvinder, som er lidt feminime.
Dem finder I Her
De har også dufte til mænd, som er lidt mere maskuline.
Dem finder I Her

De har også andre produkter, som kan fjerne lugte fra forskellige ting.
Dem finder I Her

Jeg kan helt sikkert anbefale denne hjemmeside, og deres produkter.
Deres kundeservice er rigtig god og virker rigtig søde(:

De har også en facebook side, som jeg synes, I skal tage et kig forbi.
Der kan I følge med i spændende opdateringer.
I finder den Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret


4 kommentarer:

  1. haha, hvor er den sød! :-D


    http://petitesal.blogspot.nl/2013/03/gfc-is-not-disappearing-yet-read-this.html

    i dette indlæg står der at GFC IKKE forsvinder, i hvert fald ikke enud. og hun har haft kontakt med en som har styr på det. så vi er sikret, indtil videre :p

    SvarSlet
  2. Mange tak for linket(:
    Jeg deler det lige med nogle andre(:
    Men hører bare folk sige, at når Reader lukker, lukker Friend Connect sikkert også:/

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, men det sker ikke lige nu - og intet er sikkert :-) så indtil videre behøver vi ikke at bekymre os om det :-D

      Slet
    2. Den indstilling har jeg også(:
      1000 tak for din kommentar. Den beroligede mig helt.

      Ser folk skriver flere steder, at fordi Reader lukker, lukker det andet sikkert også.
      Men ja, det jo ikke sikkert endnu.
      Jeg vil ihvertfald se det på skrift, før jeg tror på, at Friend Connect lukker.

      Slet