mandag den 25. marts 2013

Så blev der bagt igen


Igår bagte vi brunsviger, og den blev god. Så det er den, der bliver bagt imorgen sammen med boller, og min oldemor laver en kage.
Resten af denne brunsviger fik Casper med hen på sit arbejde, så de kunne smage den(:

 
Idag har vi gjort rent, inden Casper skulle møde på arbejde.
Han har lukkevagt idag.
Jeg mangler lige at gøre nogle sidste ting rene, som jeg gør her senere.
Vi startede morgen med en dejlig lang gåtur med Fox i solen(:
 
Jeg glæder mig rigtig meget til, jeg har fødsesldag imorgen(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hey vil du ikke kigge forbi min blog?? You never know, måske kunne du tænke dig at blive læser på den??http://damageddiamond.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet