søndag den 24. marts 2013

Er blevet i tvivl



Casper er på arbejde igen idag. Øv:/
Når han kommer hjem, skal vi ud og handle ind til ugen, og til min fødselsdag(:

Jeg bestemte mig for at bage boller og lave rutebillagkage, og så vil min oldemor bage en kage.
Men nu talte jeg i tlf med min mor, og de skal lave brunsviger, så nu får jeg helt lyst til at lave brunsviger. Jeg vil bruge den opskrift, min stedfar bruger, men har aldrig brugt den før, og jeg vil kun lave noget på tirsdag, jeg før har brugt, men så overvejer jeg at prøve-bage en idag, og se om den er god, og hvis den er, kan jeg bage den på tirsdag i stedet for rutebillagkage.
Men er lidt i tvivl. Jeg ved det ikke helt:/

Men det vil jeg lige tale med Casper om.

Jeg startede dagen med en god gåtur med Fox. Solen skinner, og det er dejligt, men her er stadigvæk sne:/
Så det er der nok også på min fødsesldag. Øv.

Jeg vil sætte mig til at se Desperate Housewives. Jeg er virkelig blevet helt afhængig af den serie(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. desperate housewives er en genial serie, så forstår dig godt ;)

    jeg har overvejet at lave en spørgerunde på min blog, og ville blive glad hvis du ville smide en kommentar hvis du har nogle på hjerte!

    - hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ja, det er den virkelig(:

    Det lyder rigtig spændende, hvis der kommer en spørgerunde(:

    SvarSlet