mandag den 18. marts 2013

Lille Nala


Som jeg før har fortalt, er Lille Nala som min far og stedmor har, datter til vores Nala.
De kalder hende ikke Lille Nala. Men det er bare noget, jeg siger, fordi det kaldte jeg hende, da hun var killing(:

Igår var vi hjemme og besøge min far og stedmor.
Det var rigtig hyggeligt(:

Jeg fik taget nogle billedere af Lille Nala.

 
 
 
Hun er bare så smuk.
 
På en måde minder hun så meget om hendes mor og på en måde ikke.
Hendes farver er ligesom vores Nala, og der er også et eller andet med ansigtet og væremåden, der minder om vores Nala.
 
Men hun er meget større end vores Nala, og har en meget længere pels.
Det er, fordi faren er norsk skovkat.
Og det er der meget i Lille Nala.
 
Men Lille Nala er sådan en dejlig kat(:
 
Kram Heidi(:
 
 

2 kommentarer:

  1. Meget smuk! Og hvor er det sidste billede lækkert - der er bare et eller andet med det koncentrerede blik der.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, jeg synes virkelig også, hun er så smuk.
      Ja, det sidste er virkelig bare et kanon billede(:

      Slet