tirsdag den 12. marts 2013

Pakken med posten


Jeg skrev tidligere, jeg ville vise jer noget, jeg havde fået med posten(:

Det er min nye kamera taske til mit spejlrefleks kamera.
Det er en tidlig fødsesldagsgave fra dyrene. ( Og jeg betaler ikke selv gaven fra dyrene af. Det er Casper. Så det ikke en gave fra mig selv af, heh.)

 
 
Det er fra Canon.

Jeg har taget den i brug allerede.
Jeg har allerede kunne mærke, jeg savnede en taske til mit kamera.
Så det er jeg virkelig glad for, jeg har fået(:
 
Jeg kan godt lide at have det hele samlet et sted, altså kamera, oplader og overførsel kabel.
Sådan har jeg det også med mit video kamera, så når jeg fx. skal op til min mor, skal jeg ikke finde opladeren, kablet og videokameraet, men så er det hele klar i tasken(:
 
Jeg er så glad for min gave fra dyrene af(:
 
Herhjemme får vi gaver fra dyrene af også(:
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Her giver dyrene også gaver - og får. Det kan være rent kaos juleaften, hvor gavestakken er højere end træet; det er nærmest helt perverst. ;) Desuden kan det godt skabe et vist kaos, hvis tre hunde får færten af et indpakket pivedyr under træet. Vi har haft hunde, der lettede ben op ad træet, der voldtog det, væltede det ... juleaften herhjemme er aldrig kedelig. c",)

    Desuden er min far mester i disciplinen at købe gaver til sig selv såvel som andre. 'Til *navn* fra apotekeren', 'Til apotekeren fra far' og andre alternative metoder. Han er også engang taget på fersk gerning lillejuleaften, da han ved midnatstid var stået op for at gramse på gaver - hvem sagde barnlig? ;)

    Jeg tror forresten dit nye kamera er det samme som HGs. Det er lækkert, ik? :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Heh, nej lyder som om, jeres jul aldrig er kedelig(:

      Men hvor er det dejligt at høre, det ikke kun er os, der får gaver af vores egne dyr(:

      Jo, det er virkelig et lækkert kamera(:
      Er så glad for det.

      Slet
  2. Rigtig lækkert at du har fået kamera og taske!
    Glæder mig til at se maaaange billeder ;)

    Hugs!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Glæder mig virkelig også til at få taget mange flere gode billedere og vise dem her på bloggen(:

      Slet