mandag den 4. marts 2013

Så er foråret her


Man må da sige, at foråret er kommet.
Det er det ihvertfald her.

Idag og i forgårs skinnede solen virkelig meget, og det var helt varmt at gå udenfor med jakke på.

Idag havde jeg terassedøren åben for første gang, og hvor var Fox glad for at komme derud og rende rundt.

Men vores tulipaner er også ved at komme op.

 
 
Hvor jeg dog nyder, at foråret er kommet.
Elsker, at det er varmere.
Jeg glæder mig så meget til, at det bliver endnu varmere, sådan rigtig forår,
hvor man kan gå udenfor om aftnen med kun en trøje på.
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det virkelig dejligt, man bliver bare i så meget bedre humør af det:o)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det gør man virkelig.
    Jeg følte mig i sådan et godt humør, da jeg vågnede i morges(:

    SvarSlet
  3. Humøret stiger helt sikkert, med sådan noget godt vejr! SÅ dejligt!

    SvarSlet
  4. Man bliver bare ikke ked af at se forårsbilleder. SÅ skønt - håber, at snehelvedet er slut. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    SvarSlet