lørdag den 16. marts 2013

Vild med dyr


Hvor har jeg haft en helt fantastisk dag(:
Vi har været på Vild med dyr messe i Fredericia.
Det var en rigtig god oplevelser.

Vi fik købt nogle ting til dyrene, men vi fik også en masse gratis ting med hjem(:

Vi fik set dog dancing. Det var fascinerende at se(:

 
Jeg fik rørt og set nogle dyr, jeg aldrig har set i virkeligheden før.
Jeg fik rørt ved en ilder, og hvor er de dog bare søde(:
Jeg fik rørt ved en kongeboa.
Jeg fik rørt ved en kamel.
Fik set 2 ugle og en masse andre dyr(:
 
Der var katte og hunde udstilling.
Jeg synes personligt, katteudstilling var bedst, da man kunne gå rundt og se dem i burene.
Hvor var de bare flotte og søde(:
 
Best Friend havde også en stand. Der fik vi også købt noget fra.
Men det får I at se senere.
 
 

 
Nu er jeg træt.
Jeg fik heldigvis ikke ondt i ryggen. Eller jeg tror, jeg ikke lagde mærke til det.
Men jeg har tilgengæld ondt i nakken nu.
Og så er jeg virkelig træt.
 
Men det har været en rigtig god dag(:
Er rigtig glad for, at Casper ville tage med mig<3
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. Det ser godt nok hyggeligt ud!
    Jeg gad godt se det der dog dancing, lyder spændende!

    Knus Victoria :)
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Det var virkelig også hyggeligt.
    Og det var virkelig også spændende at de dog dancing(:

    SvarSlet