onsdag den 27. marts 2013

Sådan var min fødselsdag


Jeg vil først sige 1000 tak til jer der har ønsket mig tillykke med min fødsesldag igår herinde og på min blogs facebook side(: Det blev jeg rigtig glad for.

Jeg havde en fantastisk dag(:
Bollerne og brunsvigeren blev rigtig gode(:

 
Min oldemor havde bagt marmorkage og sandkage(:
 
Jeg havde kun ønsket mig penge i fødsesldagsgave.
Så jeg fik penge af Casper, min far og stedmor, min oldemor, min mor og stedfar og min søster.
Som jeg har fortalt flere gange, fik jeg en Canon taske til mit kamera(:
 
Imorgen får jeg min gave fra min stedsøster af.
På søndag får jeg gave fra min veninde af(:
 
Da Casper kom hjem fra arbejde, fik jeg en stor og smuk buket blomster af ham.
Jeg fik også en flot buket blomster af Caspers forældre og lillebror.
Og så fik jeg en flot buket af min far og stedmor(:
Nu står de og pynter i køkkenet(:
I får billeder af blomsterne i et andet indlæg(:
 
Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. ser rigtig lækkert ud med hjemmebag og stort tillykke med dagen

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(: Det var også rigtig lækkert med hjemmebag.

      Slet
  2. Hej Heidi.

    Stort tillykke med fødselsdagen. Og det ser hammer godt ud! Jeg har snart fødselsdag, så tænker, at jeg også vil lave en kage med masser af slik. Bliver man aldrig for gammelt til! hihi :-D

    Knus Sara.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Sara(:
      Hvor lyder det lækkert. Heh, nej det gør man ikke(:

      Slet
  3. STORT tillykke!!! :D

    xoxo Line
    http://guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet