lørdag den 2. marts 2013

Lækre stilletter


Selvom jeg ikke er god til at gå i stilletter, elsker jeg at kigge på dem på nettet.
Jeg sad og kiggede på smartgirl, og der fandt jeg disse lækre sko(:

 
 
 
 
 
Jeg kan godt lide "neutrale farver" men jeg kan virkelig også godt lide pang farver, som kan pifte et outfit op(:
 
Hvor findes der dog baer mange lækre sko. Det er da helt vildt(:
Men jeg er bare en, der går mest i flade sko, men ville da ønske, jeg kunne gå i sådan nogen her(:
 
Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Jeg er ret vild med den sylespidse stilet på de sidste par. Det virker sart og bliver opvejet af nitterne. Og så elsker jeg den dér ekstra 'pude' (hvad pokker hedder det?) under den forreste del af skoen.

    Men jeg er altså også ret vild med pangfarverne. Især mig og skriggul har i årevis haft et kærlighedsforhold kørende. Og det selvom jeg på et billede opdagede, at min gule badedragt nok burde ofres til skraldespanden - farven, min figur og stoffets noprede tekstur fik mig til at ligne Svampebob Firkant! c",) Thank god havde jeg kun brugt den på mit gigtsvømmehold - hvor der kun var fire-fem ældre damer med halvdårligt syn (tror dog ikke, det var min badedragts skyld ;)). Jeg ville have været ret ked af at have været på en offentlig, tyktpakket badestrand i den mundering. c",)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hehe, jeg ved heller ikke, hvad den der "pude" hedder.
    Men er også vild med den sko.

    Ej, hvor uheldigt:/
    Så var det godt, det kun var på dit svømmehold, du nåede at bruge den(:

    SvarSlet