søndag den 10. marts 2013

Lækkert frugt


Igår købte i en vandmelon i Rema, og hvor smager den bare godt.

Jeg elsker virkelig vandmelon, og jeg spiser rigtig meget af det om sommeren.

 
Men vandmelon gør, at jeg får mindre lyst til slik, fordi jeg elsker vandmelon så meget.
Så det er godt for mig, at have sådan en liggende, da jeg får mere lyst til vandmelon end slik i hverdagen, da jeg elsker det så meget.
 
Så om sommeren spiser jeg meget frugt, fordi jeg elsker jordbær, kirsebær og vandmelon,
så glæder mig til, at det kommer mere i butikkerne til sommer(:
 
Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. uh vandmelon er også rigtig godt :D ellers kan granatæbler også bruges når man har lyst til slik sys jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg faktisk aldrig smagt før, men det vil jeg helt sikkert prøve(:

      Slet
  2. lækkert! :)

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Elsker også vandmeleon! og spiser tonsvis af det om sommeren! Det smager simpelhen så godt!!!:-D

    knus http://apassionforfashionblogg.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg virkelig også om sommeren.
      Vi køber rigtig meget vandmelon om sommeren(:

      Slet
  4. Herhjemme ryger vandmelon hurtigt, fordi Phoeba nærmest flår de ud af munden på én. Hun er altså verdens mærkeligste hund! c",) Jeg så, de havde vandmeloner i Netto og stod længe og overvejede, om jeg skulle købe en, men de kostede 30,- og jeg har lige fyldt lagrene med andet i frugt og grønt. Desuden lød ingen af dem modne. (Hvis man synes, man har svært ved at finde vandmeloner, der har den perfekte, søde smag, skal man knipse på dem med en finger. Hvis lyden er hul, er de som regel perfekte). Hvor er det skønt, vi endelig har nået den tid, hvor der begynder at komme vandmeloner og andet sommerfrugt i butikkerne. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rådet(:
      Det vidste jeg slet ikke.

      Jeg troede ikke, vandmeloner kunne være så gode på denne årstid, men det kan de(:
      Ja, det er virkelig bare så lækkert.
      Elsker bare sommerfrugter(:

      Slet