tirsdag den 19. marts 2013

Mig og den smukke kongeboa


Så fik jeg billede idag af mig og den flotte slange, som blev taget til Vild Med Dyr Messe.
Jeg er så glad for billede.
Det er virkelig et skønt minde at have.

 
Jeg har virkelig siddet og kigget i lang tid på det billede.
Synes altså selv, det er så fedt, jeg har holdt en kongeboa.
 
Men billede er taget af fotografen Bjarne, som har hjemmesiden Lengerfoto
I kan også se facebook siden Her
 
I kan forresten se mit billede på deres facebook side(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

3 kommentarer:

  1. OMG, Heidi! Jeg ville gøre i bukserne bare ved tanken. Og der er jo ikke lige frem en let lille sag, den slange. Du må for øvrigt være den eneste, der kan få taget sådan et billede og stadig se godt ud. Jeg har i tusindevis af billeder fra feriesteder eller events, hvor jeg er stille op og hver gang, uden undtagelse, ligner jeg enten én, der skal henrettes eller én, der er evnesvag. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Line(:
      Sikke en dejlig kompliment at få.
      Hehe, tro mig, det kender jeg alt for godt.
      Jeg er typen, der tager 20 billedere, og 1 bliver godt. Så er så glad for, at dette blev godt(: Men synes nu, du altid ser smuk ud på dine billedere(:

      Slet
  2. 1000 tak(:
    Nååh ja, det kunne være fedt at bruge det i min næste header. Tak for tippet(:

    SvarSlet