torsdag den 7. marts 2013

Lige et kort indlæg


Så var jeg ved lægen idag, men jeg fik kun taget blodprøver, fordi deres system gik ned, og man skal bruge computeren til at lave hjertekardiogram.
Men i det mindste fik jeg taget blodprøverne.
Så må jeg få en tid igen deroppe, fordi de kunne heller ikke booke en tid til mig, da de også bruger computeren til det.

Jeg er i gang med at bage boller. Så har vi til morgenmad i weekenden.
Casper er lige taget på arbejde. Jeg går ind og sover her om lidt, når bollerne er kommet ud af ovnen.
Jeg er virkelig så træt.

Og hvor er foråret blevet af?
Her blæser det meget, og det er koldt. Solen skinner lidt, men det giver ikke så meget varme.
Øv, havde lige håbet på, at foråret var kommet.

Det var lige et kort indlæg herfra(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar