mandag den 4. marts 2013

Pizza og god tv aften


Lige nu har jeg det ikke godt.
Mine tvangstanker prøver at styre mig:(
Men jeg prøver endnu en gang at kæmpe imod.

Nu til noget andet.
I aften skal vi have hjemmelavet pizza.
Mmm, det elsker jeg(:

I aften kommer der også nogle rigtig gode ting i fjernsynet
som Zulu tuk tuk, Divaer i junglen og Masterchef(:

Så det glæder jeg mig til at se(:
Vi har næsten lige været nede ved Frejas grav og sige hej her i det gode vejr.
Vi havde Fox med, og Nala fulgte selv med(:

Husk nu jeg har en give away kørende, hvor man kan vinde et flot armbånd i valgfri farve.
I finder min give away Her

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Lyder virkelig hyggeligt!! :D god hygge aften så ;)
    hugs :*
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej Heidi.

    Har aldrig rigtig fået set serierne, så det er egentlig bare spillet jeg er vild med. Har ingen anelse om, hvorvidt det minder om hinanden, men en veninde har fortalt at personerne i spillene også er med i serierne - så mon ikke.
    Men vil helt klart anbefale dig spillene, hvis du kan lide at spille spil, hvor du skal bruge hovedet. :-)

    /Caroline
    www.caroline-foto.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg spiller ikke så ofte. Det er mere i perioder.
      Men kunne være jeg skulle overveje at prøve det spil(:

      Slet