søndag den 10. marts 2013

En tur over på det grønne


I morges da vi vågnede, gik vi en tur over på det grønne område, så Fox kunne løbe uden snor.
Men hvor var det dog koldt, fordi det blæste så meget.

Men fik taget nogle billedere med mit nye kamera.

 
Jeg er bare så glad for mit kamera(:
 
Vi har lavet madplan til næste uge samt været ude og handle stort ind.
Dejligt, at det er overstået.
Nu sidder jeg og vil læse nogle blogs(:
 
Husk I meget gerne må kigge forbi min facebook side, som I finder Her
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Super fint billede!:-)

    http://apassionforfashionblogg.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. 1000 tak(:
    Er jeg rigtig glad for at høre.

    SvarSlet
  3. Sikke en god kvalitet og hvor er det et godt billede af jer! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, billederne er virkelig gode i kvaliteten(:

      Slet