mandag den 4. marts 2013

En sag for Frost


Jeg har set rigtig meget Kriminalkommisær Barnaby.
Min oldemor så det dengang, jeg begyndte på det, og sådan begyndte jeg på det.
Jeg elsker den serie.

Men min oldemor har også fortalt om "En sag for Frost."
Så da jeg så, at sputnik.dk havde den derinde, og endda mange sæsoner af den,
så begyndte jeg på den igår.



Den minder om Barnaby på den måde med, den er lidt gammeldags.
Altså det er ikke det nyeste CSI med smarte computer noget og sådan.
Men det er det, jeg godt kan lide ved det.
Den er stemning i en engelsk by.
Og den stemning er der også i Barnaby.
Altså i Barnaby er der ofte en sommer stemning ( sol og sådan.) men det er der ikke her,
men det er heller ikke den stemning, jeg mener, men med at det er gammeldags og sådan.

Hvert afsnit varer ca. 1,5 time. Og det kan jeg godt lide.
Det er lidt som en film med en lang handling, men det er stadigvæk en serie, så man følger med i Frost's liv og sådan.

Jeg havde ingen forventninger til den, men fra første afsnit af den, blev jeg grebet af den(:

Er der nogen af jer, der har set den(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Jeg har set den.. ikke helt men en del afsnit.
    Er helt vild med crime, og jeg synes at denne serie er rigtig god :-)

    Hug Nanna // shitoglouisvuitton.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Synes os serien er vildt fed! Elsker den spænding man får, når man ser den :o)

    Tjek min nye blog ud <3

    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Nej, men jeg er en sucker for Barnaby :)

    SvarSlet
  4. Dejligt at se at andre også kan lide den serie.

    Og ja, Barnaby er virkelig også godt.

    Michelle: Kigger forbi din blog(:

    SvarSlet