lørdag den 30. marts 2013

Påskedagene


Forleden dag var vi hjemme ved min far og stedmor.
Det var rigtig hyggeligt, og vi fik en masse lækkert mad(:

Idag skal vi hjem til dem igen for at fejre min stedsøsters fødsesldag.
Det glæder jeg mig til, og glæder mig til at give hende hendes gaver(:

Imorgen kommer min veninde og hendes kæreste til min fødsesldag.
Så imorgen skal der bages boller og brunsviger, og om aftnen skal vi have hjemmelavet pizza, så der skal igen bages, da vi bager bunden selv.

Så der bliver bagt en del for tiden. Men det gør nu heller ikke noget(:

Jeg håber, I nyder påskedagene, fordi det gør jeg. Det er dejligt, at Casper har så meget fri i denne uge(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Uh det lyder bare lækkert! Bagning er bare altid godt :-)
    Og jeeeep jeg nyder helt sikkert også påskeferien.

    Btw vi følger hinanden vis GFC, men da det eftersigende lukker ned, ville jeg høre om du havde lyst til også at følge hinanden via Bloglovin? Jeg følger i hvertfald dig, ser frem til at høre fra dig :-)

    Knus
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det nemlig(:

      Jeg vil meget gerne følges via bloglovin.
      Jeg går straks ind og følger dig(:

      Slet