tirsdag den 10. juni 2014

UPS


Jeg har det med at gøre nogen lidt underlige og sjove ting.
Samt at sige nogen lidt underlige ting, som nogen gange ikke helt hænger sammen.

Det med at sige ting, der ikke helt hænger sammen, det ligger jeg ofte ikke mærke til.
Det er først, når Casper siger det til mig, at jeg kan se, at jeg byttede om på nogen ord.

Nogen af de lidt sjove og underlige ting vil jeg fortælle lidt om i dette indlæg, da det egentlig er en
del af min personlighed at gøre og sige sådan nogen ting(:

En aften stod jeg og skulle piske flødeskum.
Jeg synes, at jeg stod længe og piskede, og det blev ikke rigtig til flødeskum.
Efter jeg havde stået der i et godt stykke tid, så bad jeg Casper om at komme og prøve.
Da han kommer hen for at skulle piske, så fortæller han mig, at de piskere jeg havde taget, det var dem til kød og ikke til fløde.
Så var det derfor, at det ikke blev tykkere.
Jeg har ellers pisket flødeskum mange gange før, og det har jeg brugt de rigtige piskere.

En aften sad Casper og så fjernsyn i stuen, og jeg stod ude i køkkenet.
Jeg vidste ikke, hvad det var, han sad og så.
Men pludselig synes jeg, at jeg hører en stemme i fjernsynet, som jeg har hørt før.
Vores samtale gik sådan her:

Mig: " Skat? Er det ikke Sidse Babett Knudsen der taler der?"
Casper: " Jo, skat, det er så din statsminister, der taler der."
Nogen minutter senere.
Jeg hørte igen en stemme, jeg synes, jeg havde hørt før.
Mig: " Skat? Er det Sofie Lassen-Kahlke, der taler nu?"
Casper: " Ja, skat, det er Lisbeth Dahl der taler nu."

Jeg har egentlig aldrig været god til det med at kende forskel på de kendte(:
Selvom jeg dog godt kan se forskel på vores statsminister, Sidse Babett Knudsen og Sofie Lassen-Kahlke.

Det med at jeg nogen gange siger noget, der ikke helt hænger sammen, fordi jeg har fået byttet om på ordene er noget, der sket tit.
Her kommer et eksempel.

En aften sad jeg og Casper og skulle se noget fjernsyn.
Jeg ville spørge Casper, om han havde sat danske undertekster på.
Men i stedet fik jeg spurgt ham om dette:

Mig: " Skat, har du skruet op for underteksterne?"

Jeg lagde ikke mærke til, at jeg selv sagde det.
Det var først, da Casper fortalte mig, hvad det var, jeg egentlig havde sagt.

Det er "sjovt" at jeg ikke ligger mærke til, når jeg siger sådan noget(:

Men det er en del af mig.
Det er nogen af de ting, der kan få mig og Casper til at grine eller give os et smil på læberne,
når sådan noget sker(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. haha. Det er jeg faktisk også ret kendt for!
    Alle som kender mig er også helt enig i at nogle gange siger jeg tingene så hurtigt, at selvom jeg ikke selv lægger mærke til det, så har jeg byttet om på nogle ord haha.
    De forstår stadig meningen haha, men griner bare af det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe så er det da ikke kun mig, der har det med at sige bytte om på ord(:
      Casper griner også af det, og han ved heldigvis godt, hvad det er, at jeg mener(:

      Slet