mandag den 30. juni 2014

Ferien er slut


I dag er Casper begyndt igen på arbejde efter at have haft 2 ugers sommerferie.
Det er jeg lidt trist over, fordi jeg nyder, når han er hjemme ved mig.

Dagene kan let føles lange, når jeg bare går herhjemme alene.
I denne uge har han kun 1 fridag.
Det er ret træls, men der er meget, der skal laves på arbejdet i denne uge.

Men det er der ikke noget at gøre ved:(
Når jeg går hjemme hele dagen, så kan tiden godt føles lang, fordi jeg ofte ikke har så meget overskud til at tage ud i byen alene eller besøge nogen osv.
Heldigvis har han 2 ugers sommerferie igen i august(:
Det glæder jeg mig til, at han har.

Jeg har været ude og gå en dejlig lang tur med Fox her til morges.
Nu vil jeg snart lave mig noget morgenmad(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar