fredag den 13. juni 2014

Lækre smoothies


Jeg elsker smoothies. Specielt en smoothie med jordbær og banan i(:

Men jeg har efterhånden fået taget nogen billeder af nogen forskellige smoothies.
Her kommer nogen af billederne, jeg har fået taget igennem den tid, jeg har drukket smoothies(:








Okay, denne her kaldte de for en milkshake, men for mig smagte den rigtig meget som den lækre smoothie på billede over dette billede.





Kan I lide smoothies?
Har I en bestemt favorit(:?

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker smoothies med jordbær. Har du en god opskrift ? Det mangler jeg nemlig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også(:
      Den jeg plejer at lave, der bruger jeg nogen frosne jordbær, lidt frosne brombær, en hel banan og så fylder jeg mælk i, så mælk dækker frugten. Så blender jeg det godt, så det bliver rigtig luftig.
      Nogen gange udskifter jeg brombærerne med blåbær(:
      Det med hvor mange bær, der skal i, det er lidt forskelligt, så det er bare med at prøve sig frem.
      Det er den, jeg plejer at lave(:

      Slet
  2. Jeg lavede en netmelon smoothie i dag. Den var god.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk ikke smagt en smoothie med melon før.
      Men det kan være, at jeg skal prøve at lave det på et tidspunkt(:

      Slet
  3. Ser lækkert ud!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet