mandag den 23. juni 2014

En skøn tur i Fårup Sommerland


Som jeg har nævnt tidligere, så var jeg, Casper, min mor og lillesøster i Fårup Sommerland
i søndags.

Der var heldigvis godt vejr. Jeg har før været i Fårup Sommerland, men det var ca. 11 år siden, at jeg sidst havde været der.
Vi var alle meget spændte, og vi glædede os alle.


Min mor, lillesøster og mig foran Fårup Sommerland.

Den stemning der var der, lige så snart vi kom derind, den var bare så god(:

Vi startede med at køre med et tog, som kører rundt i Fårup Sommerland.
Det var en god ide at starte med at køre med det, da man lidt fik et overblik over det hele med forlystelser osv.


Min lillesøster i toget.

Jeg kan godt lide, at der er forlystelser til enhver smag.
Casper elsker rutsjebaner.
Jeg, min mor og lillesøster kan ikke lide noget med højder, men der var også noget til os.

Vi alle 4 prøvede deres 4D biograf, hvor vi fik nogen briller på i en biograf, og så kunne man mærke vinden, fik lidt vand i hovedet, stolen rykkede frem og tilbage osv.
Det var virkelig sjovt at prøve(:



På det sidste billede har jeg her noget andet tøj på, end da vi kom ind i Fårup Sommerland.

Jeg og Casper prøvede Fårup Rafting. Den var så sjov. Men til sidst blev jeg meget våd, fordi den kørte op af et vandfald. Så mine bukser, t-shirt og poncho blev våd.
Så jeg måtte købe en t-shirt derinde, låne Caspers shorts, som han havde taget med og så tage min Puma trøje på.
Men den var utrolig sjov. Næste gang tager jeg selv noget ekstra tøj med, fordi den skal helt klart prøves igen(:

Vi havde alle en rigtig god og sjov tur.
Det er et rigtig hyggeligt sommerland, og det er et rigtig godt sted at tage hen som familie, da der netop er noget for enhver smag(:

Når vi besøger min mor og lillesøster i August, så skal vi igen i Fårup Sommerland.
Vi har alle et sæsonkort. Tiden gik så hurtigt derinde, så vi kan sagtens bruge nogen flere timer derinde en anden dag igen(:

I kan også besøge Fårup Sommerland på deres facebookside, som I finder lige Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

4 kommentarer:

  1. Du kunne også bare have betalt 20kr for at komme i en tørretumbler :) Den er lige ude foran træstammerne, og så stiller man sig bare ind og så tørrer den en :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja, det opdagede jeg bagefter, da jeg havde købt en t-shirt og skiftet tøjet(:
      Jeg gik nemlig og undrede mig over, at der ikke var sådan en. Men efter jeg blev våd, så gik jeg tilbage til vores skab for at skifte(:
      Men det ved jeg til næste gang(:

      Slet
  2. Skønne billeder fra hvad der lyder som en skøn dag! Det er virkelig, virkelig også lang tid siden, jeg sidst har været i Fårup Sommerland. Det burde man snart gøre igen :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en virkelig skøn sommerdag, i dejligt selskab :)

    Knus
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet