tirsdag den 3. juni 2014

En dårlig eksamen


Hold da op, hvor gik det dårlig til min religion eksamen:(
Jeg fik 02.
Jeg er bare glad for, at jeg bestod.
Allerede i forberedelseslokalet synes jeg, at det gik galt, fordi tiden fløj af sted.
Jeg synes ikke, at jeg nåede noget.

Jeg trak en tekst om religionskritikkere.
Det var det emne, jeg mindst havde håbet på at få.
Men jeg lavede ikke nok teksthenvisninger, og det var for mangelfuldt.

I de skriftlige afleveringer jeg har haft, det har det gået så godt.
Men der har jeg også brugt mere end 24 minutter på hver opgave.

Jeg syntes, at religion var det fag, jeg klarede mig bedst i, men åbenbart ikke når det kommer til mundtlig fremlæggelse.

Det er kun anden gang, at jeg får 02 i til en mundtlig eksamen. Sidste gang var i 9 klasse i folkeskolen, og det synes jeg ikke, at det gik så dårligt, som det gjorde til denne eksamen.

Jeg er skuffet over mig selv.
Jeg burde have haft brugt min forberedelsestid anderledes.

Og det er ikke, fordi jeg ikke har forberedt mig nok herhjemme fra, fordi jeg havde en masse noter med,
men dem nåede jeg knapt at kigge i, fordi tiden fløj så hurtigt af sted.

Så ja, det gik ikke godt til eksamen:(

Kram Heidi:/

5 kommentarer:

  1. Pyt med det. Sådan går det nogen gange. Du kan sagtens være god til faget, men klappen bare er gået ned. Eksamen er kun et øjebliksbillede :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt enig med dig Maiken. Det sker for mange :-)

      Slet
  2. Godaften søde,

    eksamen er ofte noget af det mest uretfærdige og langt fra den bedste måde at bedømme mennesker på.

    02 er heldigvis bestået og nu er det overstået:-)
    Men selvfølgelig er du ærgerlig og synes, at du kunne have gjort det bedre.
    Det må blive til den næste eksamen.

    Hilsner fra Tina

    SvarSlet
  3. 1000 tak for støtten alle sammen(:
    Hvor er I søde(:
    Jeres kommentarer varmer virkelig, og I har ret med,
    at jeg bare skal op på hesten igen(:

    SvarSlet