tirsdag den 24. juni 2014

Give away nr. 69


Nu kommer der en virkelig lækker give away(:

Jeg fortalte i et indlæg i går om den gode oplevelse jeg, Casper, min mor og lillesøster havde haft i Fårup Sommerland.
I kan se det indlæg lige Her

Fårup Sommerland er et rigtig fint sommerland med forlystelser til enhver smag.
De har også noget, der hedder Aquaparken, som er et badeland.
Udover det har de også nogen forskellige events.
Alt det kan I læse om på deres hjemmeside.

I kan også følge dem på Facebook, og den finder I lige Her

Fårup Sommerland har været så søde at sponsorere en give away til bloggen(:


En heldig læser kan vinde 4 entrebilletter til Fårup Sommerland.
Billetterne kan bruges i sæsonen i 2014.

Denne gang kan der optjenes lodder.

Reglerne er:

Du skal følge min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)
Dette giver 1 lod, og dette skal gøres for at deltage.

Du kan følge min blog på min facebookside, som du finder lige Her
Dette giver 1 lod.

Du kan følge min blog på Instagram. Der hedder jeg dyregladpige
Dette giver 1 lod.

I alt kan du optjene 3 lodder.

Du skal til sidst lægge en kommentar med enten link til din blog eller din mail.
( Hvis der ikke er et link til din blog eller din mail, så tæller din kommentar ikke med.)

Du skal bo i Danmark.

Give awayen slutter torsdag den 10 juli.

Kram Heidi(:


49 kommentarer:

  1. Deltager med 1 lod. Følger via GFC.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  2. 2 lodder :-) bloglovin og instagram:-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Deltager med 3 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med! :D
    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  5. jeg deltager med to lodder - facebook og gfc/bloglovin.

    krydsede fingre :-)

    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  6. Åhr.. Det har min unge plaget om laaaang tid. Deltager med tre lodder. Lækker giveaway.
    Mia CA/ aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg snupper 1 lod (bloglovin)

    mvh.Mette
    (mette.knk@gmail.com)
    myglamandglow.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. jeg deltager med 2 lodder :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Deltager med 3 lodder 😃
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Følger dig allerede alle tre steder :) Men der er naturligvis smidt et like <3 i din retning på Bloglovin' <3
    Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. Åh det ville være så fedt at vinde billetter til Fårup sommerland!! Vil så gerne have min lillebror med derop, for vi rigtig kan hygge os! Og måske en tur med to venner.

    Følger samtlige steder :D!

    Mvh
    Pia Lyng M. // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  12. 1 lod, på bloglovin :-)

    niinna42@hotmail.com

    SvarSlet
  13. deltager med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager med 2 lodder (følger bloggen og liker fb-siden).
    Det er ved at være nogle år siden at vi sidst var i Fårup - Jeg vil gerne vise de to små det fantastiske sommerland midt i skoven.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Ihhh jeg elsker fårup:) havde sæson kort sidste år:D vil gerne deltage med to, bloglovin og insta :D

    Bettina_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Vil gerne deltage med et lod :) vh mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  17. 3 lodder til mig

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  18. Har stadig mit første besøg i Fårup til gode, så det kunne være fedt at vinde :-)

    tjprivat@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg følger dig allerede via bloglovin, så 1 lod.

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  20. Følger dig via BL - 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 1 lod :)
    seje_mone@msn.com

    SvarSlet
  22. Åhh jeg vil så gerne ha min niece og hendes forældre med i Fårup!
    Så jeg krydser alt :)
    Deltager med 2 lodder (Bloglovin og Facebook)

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 3 lodder :D

    Kamilla

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  24. åh hvor lækker en præmie, vi vil elske at komme en tur i fårupsommerland, vi er en familie på 5 :-)
    deltager med 3 lodder
    sanneditlev@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Hej Heidi

    Jeg vil gerne "bestille" 3 lodder :)
    lyforlivet.blogspot.dk

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med 1 lod, og min blog er http://cantanta.dk! JEG ELSKER FÅRUP!

    SvarSlet
  27. jeg napper et lod for bloglovin :)
    http://krea-kaos.blogspot.com/

    SvarSlet
  28. Jeg hapser to lodder
    Mvh helena. Engelbrecht@yahoo.dk
    Elsker sommerland

    SvarSlet
  29. Deltager med 2 lodder :)

    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med 1 lod :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  31. 3 lodder til mig uh hvor jeg håber
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  32. 3 lodder tak ;) johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg deltager med et insta-lod. :)
    almlunden@gmail.com

    SvarSlet
  34. Deltager med alle 3 lodder!

    www.vinnieshimmel.blogspot.com
    finnie_93@hotmail.com

    SvarSlet
  35. deltager med 2 lodder

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg har fulgt Faarup siden jeg var en stor pige, hvor min klasse en gang årligt tog på tur til Faarup Sommerland. Siden har det været min familie jeg har hevet med, hvilket de har nydt.
    Jeg deltager med 3 lodder og ville elske at overraske familien med en tur i skoven, det er ved at være nogle år siden vi var der sidst.
    hilsen Gitte jul@frigaard.info

    SvarSlet
  37. 3 lodder fra mig mvh Eva - evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  38. Deltager med 1 lod via bloglovin
    Har fantastiske barndomsminders fra Fårup sommerland men det er vist ved at være 18 år siden jeg var der sidst, så er sikker på der er sket noget siden sidst ;)

    SvarSlet
  39. Hi there!

    Just went through your Instagram this morning and saw this give-away. I am moving to Aalborg from Iceland in August with my boyfriend. I haven't been to Fårup in maaaany years. It would be awesome to get free tickets. Two would be enough.

    I have liked your Instagram and Facebook page. Jeg tror, det vil være to lodder haha.

    Venlig hilsen,
    Ragnheiður Traustadóttir (Heidi)
    raggatrausta@gmail.com
    Instagram: /raggatrausta

    SvarSlet
  40. Deltager med 1 lod! :)
    Sandra R. Jensen / sandrarytterjensen@gmail.com

    SvarSlet
  41. Deltager med 3 lodder :D

    Louise Janner // louisejanner@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 2 lodder!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  43. Deltager med 3 lodder - Lajla K (laikrob@hotmail.com) :)

    SvarSlet
  44. følger på bl og fb, så 2 lodder til mig. http://www.trinesoppskrifter.com/ :)

    SvarSlet
  45. Jeg deltager med 3 lodder.
    akh(a)os.dk

    SvarSlet
  46. Jeg deltager med 2 lodder!

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    Emma Hertzum

    SvarSlet
  47. 3 kæmpe lodder til mig ;-) Og det ville da være helt fantastisk at overraske mine 4 børn med en tur i Fårup Sommerland - og selvfølgelig også min kære mand :-)
    Pia Damgaard - piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg deltager med et lod :)
    Signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  49. Deltager med 2 lodder! JAAAH!
    Trobech@gmail.com

    SvarSlet