torsdag den 12. juni 2014

Læs min historie i Ude og Hjemme


I det nye Ude og Hjemme som udkom i går, der har jeg min historie med om mit sygdomsforløb(:

Det er skrevet over en dagbog, og navnene er selvfølgelig blevet ændret, da Ude og Hjemme gør en anonym. Det er dem, der har ændret navnene, og nogen af tingene er også skrevet i en lidt anderledes situation, men mine tanker, følelser, tvangstanker og tvangshandlinger, det er ikke redigeret(:

Jeg er rigtig glad for, at jeg har fået min historie med i deres blad, da det er vigtig for mig at dele min historie.





Jeg håber, at det kan give nogen flere et indblik i, hvordan det er at være styret af sine tanker.
Det er vigtigt for mig at få delt min historie med, hvordan det er at være psykisk syg.
Jeg vil gerne have, at flere og flere får kendskab til de psykiske sygdomme.

Jeg er meget glad for, at jeg har fået min historie med(:
Jeg skal have set, om jeg har en ramme, så jeg kan hænge den op, ellers må jeg ud og købe en(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Sjove - eller hvad man skal sige (i mangel af bedre ord) - sad jeg netop og læste den i går og tænkte, om det mon var dig, der havde sendt den ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt(:
      Men ja, det var så min historie(:

      Slet
  2. God eftermiddag kære Heidi:-)

    Tillykke med, at du har fået en beskrivelse af dit liv og din sygdom med i bladet, det er rigtig flot gået.
    Godt du tør stå frem og ja samfundet bør kende meget mere til forskellige sygdomme, men desværre er det blevet forbudt at være syg og syge kan jo bare tage sig sammen og klare det hele, ellers er de nogle nasse røve og skal straffes på økonomien.
    Let skal det ikke være at være syg, da de raske med gode jobs og mange penge mangler totalt empati og gefühl.

    Nok med mit brok, godt du står frem:-)

    Tina mor til
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:

      Jeg forstår, hvad du mener.
      Der er nogen, der ser ned på folk, der er syge, og at de mener, at det handler om "bare at tage sig sammen."

      Rigtig god weekend til dig og Maria(:

      Slet