onsdag den 4. juni 2014

Til fest


Om ikke så længe skal jeg og Casper til fest ved en fra Caspers arbejde.
Det er en fest, hvor dem fra arbejdet kommer. Jeg har før været i byen med et par stykker af dem før,
så jeg kender nogen af dem i forvejen(:
Ellers har jeg mødt dem i Caspers butik, når jeg har hentet ham fra arbejdet(:

De har talt om at tage i byen senere, men der ved jeg og Casper ikke, om vi tager med endnu,
men det finder vi nok ud af hen af aftenen.

Jeg drikker sjældent alkohol. Bla. fordi jeg ikke synes, at det smager godt,
så jeg skal køre i aften. Det var mig, der forslog Casper, at vi kunne tage bilen,
da jeg ved, at jeg ikke plejer at drikke. Og så bryder jeg mig ikke om at cykle.

Jeg skal snart til at gøre mig klar.
Jeg skal lige have glattet mit hår, sminket mig, fundet noget tøj, og så skal jeg også lige blive enig med mig selv om hvilken taske, det er, jeg skal have med(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar