lørdag den 7. juni 2014

2 fine Guess tasker


Det er faktisk sjældent, at jeg er inde og kigge på nelly.com
Men det var jeg lige før, og der fandt jeg 2 rigtig fine tasker fra Guess.

Jeg har før skrevet om det mærke og vist billeder af tasker derfra.
Jeg synes, at Guess laver sådan nogen fine tasker.

Men jeg fandt disse 2 tasker derinde, som jeg lige vil vise jer(:



Jeg synes, at de begge er rigtig fine.
Men hvis jeg skulle vælge imellem disse 2, så ville jeg vælge den øverste,
fordi den er mest praktisk i forhold til mig.
Der kan jeg have flere ting i, og jeg ender altid med at have mange ting med, når jeg skal ud af døren.
Så den ville jeg nok få brugt mest.
Men den anden synes jeg vil være rigtig fin til, hvis man skulle til en fest, eller hvis man lige skulle ned i byen for at have en is.

Nu har jeg ikke tænkt mig at købe nogen af dem, da jeg er en, der altid skal tænke over tingene en ekstra gang, før jeg køber noget.
Specielt når det kommer op i de højere prisklasser, så køber jeg ikke bare lige en taske eller noget andet uden, at jeg har tænkt over det i noget tid.
Men derfor kan jeg nu stadigvæk godt lide at kigge på tasker, fordi så kan jeg gå og tænke over, hvilke tasker jeg ønsker mig, og som jeg gerne vil have til min samling på et tidspunkt(:

Hvilken en af disse 2 tasker kan du bedst lide(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. De nederste er helt vildt sød! :-)
    Du skal være hjertelig velkommen til at tage et smut forbi min blog, vi kan følges, hvis du er interesseret? :-)

    Knus Michelle Eckert ♥ -
    http://michelleeckert.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig også sød(:
      Mange tak. Jeg vil meget gerne følges.
      Jeg følger dig nu via bloglovin, og ser frem til, at du gør det samme ved mig(:

      Slet
  2. Kan rigtig godt lide den øverste :)

    SvarSlet