tirsdag den 3. juni 2014

Så er det i dag


Så er det i dag, at jeg skal til eksamen.
Der er kun ca. en timer til, at jeg skal køre.
Jeg skal være der i en halv time i forvejen, fordi hvis nu den person før mig ikke dukker op.

Jeg er ved at være nervøs.
I nat drømte jeg, at jeg kom for sent til eksamen, men jeg fik lov til at komme ind alligevel.
Men jeg forstod ikke, hvordan jeg kunne komme for sent, fordi jeg vidste nemlig, at jeg skulle være der en halv time i forvejen.



Et billede af mig som jeg tog i sidste uge.

Jeg har fået lagt alle mine noter klar, hvor jeg har klipset dem sammen, lagt dem i orden med rækkefølge osv.

Jeg er virkelig spændt på, hvordan eksamen kommer til at gå.
Jeg tænker ikke over, at jeg aldrig har mødt min lærer før.
Det ser jeg ikke som noget problem.
Jeg er lige så nervøs, som jeg har været til de andre eksamener, jeg har været til førhen,
hvor jeg havde en lærer, der stod og fortalte om tingene.

Jeg må heller lukke computeren ned, så jeg kan få noget morgenmad og få gjort mig klar(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Mange tanker sender jeg din vej og håber alt det bedste for dig til eksamen:-)

    Knus fra Tina

    SvarSlet