lørdag den 28. juni 2014

En meget træt pige og hendes meget trætte hund


Hold da op, hvor er jeg træt, og det er min ryg også.

Jeg har været henne ved min svoger, hvor han og de andre studenter fra hans klasse kom forbi, da de var ude og køre i lastbil.

Jeg tog Fox med, så Fox er også træt nu.
Jeg har ellers sovet til middag, men jeg fik kun sovet i ca. en time.
Jeg er så træt, at jeg godt kunne finde på at gå ind og sove en time mere.
Men det må jeg lige finde ud af, om jeg gør eller ej.
Klokken bliver så også hurtig mange, før vi får spist aftensmad og sådan, hvis jeg skal ind og sove nu.

Men jeg er bare så træt. Men jeg var faktisk kun derude i lidt under 2 timer.
Så det er jo ikke, fordi jeg har været ude og lave noget i mange timer.

Men det var i hvert fald hyggeligt(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Skønt med en træt hund, lyder til lille Fox har hygget sig!
    Og forståeligt at være træt efter møde med sådan en flok studenter, kender det fra mig selv, hvis jeg er blandt mange folk. Så bliver jeg hurtigere søvnig.

    Mvh
    Pia Lyng // www.PiaLyng.wordpress.com
    Kig evt på min ilders nye blog www.FlommetheFerret.wordpress.com - selvom det måske er lidt underligt med en ilder der har en blog ;).

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde faktisk ikke tænkt over, at det kunne være, at jeg var træt, fordi jeg havde været sammen med mange mennesker. Men det kan sagtens være derfor.
      Jeg bliver hurtig træt, når jeg har været ude blandt andre.
      Ej, hvor spændende at din ilder har fået sin egen blog(:
      Jeg kigger straks forbi din ilders blog(:

      Slet