søndag den 15. juni 2014

Bøger jeg gerne vil læse


Jeg har en del bøger, som jeg gerne vil nå at læse i år.
Om jeg når at få læst dem alle, det ved jeg ikke.

Men jeg vil i dette indlæg skrive de bøger, som jeg gerne vil læse i år.
Det kan være, at nogen af jer kan få noget inspiration.

Bøgerne står ikke i den rækkefølge, som jeg vil læse dem i.

Vi mødes igen i paradis af Christel og Isabell Zachert.

Anne Franks dagbog.

Gustav - Mit sande jeg af Nikolaj Vraa.

Danske rekorder og mærkværdigheder - Fra lurblæserne til verdens største idrætsmand af Alf Mørkeberg.

Hvor ser du godt ud - En "rask" anoreksipiges dagbog af Mille Eigard Andersen.

Fjernsyn for børn - Vores fælles historie af Nina Sahl.

Alt om hunde af David Alderton.

Der er en bog i samme "serie" som Alt om hunde, hvor der er en bog, der hedder Alt om katte.
Den er bare skrevet af en anden forfatter.
Men den bog har jeg læst. Da jeg både kan lide katte og hunde, så vil jeg også gerne læse den om hunde(:

Jeg har læst bogen Vi mødes igen i paradis.
Men det er nok 6 år siden.
Jeg har også læst Anne Franks dagbog, men det er nok snart 10 år siden, at jeg har læst den.

Jeg er i gang med 2 bøger for tiden. Eller det er kun den ene, jeg læser i.
Den anden læser jeg i en gang imellem.

Hvis jeg ikke når at få læst disse bøger, jeg har nævnt i indlægget,
så vil jeg selvfølgelig gerne have dem læst næste år igen. Men jeg håber da på at få læst bare nogen af bøgerne(:

Er der nogen bøger, du gerne vil nå at få læst i år(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar