lørdag den 28. juni 2014

En ny bog til hylden


Da vi var i Bilka forleden dag, så købte jeg bogen Kære onkel Hitler af Henrik Eberle.

Jeg så den for nogen måneder siden i Bilka.
Lige siden har jeg gerne ville have den.
Jeg havde søgt på nettet med, hvad den kostede det.
Der kostede den mindst 200kr. på de forskellige sider.
Men i Bilka koster den kun 99kr.

Så jeg har ikke ville købe den på nettet, fordi jeg vidste, at de havde den i Bilka til 99kr.
Så da vi var i Bilka, så fik jeg den købt.

Det var godt, at de havde den, og at den stadigvæk kun kostede 99kr.
Jeg var lidt bange for, at den måske var sat op i pris, eftersom at den var dyrere på nettet.

Men den kostede stadigvæk 99kr.



Bogen handler om breve til Hitler fra folk, der beundrede ham for det, han gjorde.
Det var folk, der så op til ham.
Men der er også breve til ham fra folk, der ikke har været enige med ham, og breve fra folket der begyndte at miste tiltroen til ham og bad ham om at komme til fornuft, og så var der breve til Hitler fra politikere og kulturpersonligheder som Martin Andersen Nexø.

Jeg synes, at den lyder rigtig spændende. Jeg kan godt lide at se film og læse om 2. Verdenskrig.
Når jeg er færdig med den bog, som jeg er i gang med nu, så vil jeg gå i gang med denne bog(:

Har nogen af jer læst den(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar