torsdag den 26. juni 2014

Min nye tattoo


I dag har jeg fået lavet en ny tattoo.
Det er en, jeg har tænkt på at få lavet i 2 år.
Endelig fik jeg den lavet(:

Det er et F, som står for Freja, som vi mistede, da hun blev kørt ned, da hun var 8 måneder.
Til mine nye læsere så var Freja vores kat. Vores kat Nala er mor til Freja. Nala fik 3 killinger, hvor vi beholdte Freja, og de 2 andre kom ud til nogen i vores familie.
At have mistet Freja har været utrolig hårdt for mig, og det er stadigvæk utrolig hårdt.
Derfor har jeg ønsket mig denne tattoo i så lang tid.

Jeg bestemte selv skriften, og jeg havde forstillet mig i hoved, at det skulle være noget lignende dette med sådan en kroget skrift(:



Det er min 3 tattoo.
Jeg ville også gerne have, at den skulle sidde under min dyrepote, da min dyrepote symboliser min kærlighed til vores dyr. Den pote fik jeg lavet på Nalas fødselsdag og dagen efter, at jeg havde fået den lavet, der døde Freja.

Men hold da fast hvor gjorde det ondt.
Men der skal heller ikke særlig meget til, før jeg synes, at noget gør ondt.
Jeg vidste godt, at det ville gøre utrolig ondt.
Men jeg havde helt glemt hvor ondt.
Men sådan havde jeg det også ved min sidste tattoo.
Der havde jeg også glem hvor ondt, den første gjorde.
Men da jeg fik lavet mine to piercinger, som jeg engang havde, der synes jeg ikke, at det gjorde så ondt i forhold til, hvis jeg sammenligner med at få en tattoo.

Jeg følte virkelig, at det var, som om en sad og skar i mig med et barberblad.
Omridset gjorde mest ondt.
Nogen gange var jeg ved at få tårer i øjnene, fordi jeg synes, at det gjorde så ondt.

Så nu går der nok lige et par år igen, før jeg får endnu en.
Jeg kunne nemlig godt tænke mig flere, men nu skal jeg lige glemme hvor ondt, det egentlig gør.

Men jeg er utrolig glad for min nye tattoo(:

Til jer der også har en tattoo.
Synes I, at det gjorde ondt?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den :-)
    Jeg vil rigtig gerne have en minde tattoo om min far, men er så bange for smerten! Også selvom jeg har fået utallige piercinger i årenes løb :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg forstår godt, at du er bange for smerten.
      Man ved jo aldrig, om det gør ondt eller, hvordan det føles, før man har prøvet at få lavet en.
      Jeg var meget nervøs pga. jeg vidste, at det har gjort ondt på mig før, så det ville det sikkert også denne gang, men at få den tattoo betød mere for mig end tanken om smerten. Men nu kendte jeg til smerten, fordi jeg har prøvet det før.
      Men nogen synes ikke, at det gør så ondt.
      Det er vist meget forskelligt fra person til person.
      Ligesom med at få lavet piercinger(:
      Men jeg synes, det er en rigtig smuk tanke, at du gerne vil have lavet en tattoo til minde om din far(:

      Slet
  2. Smuk tanke med F for Freja.
    Jeg fik skrevet Far, hvor du har fået skrevet F. Det gjorde ret ondt, præcis som du beskriver det.
    Det var dog alle smerterne værd! Jeg er super glad for min tatovering!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg synes også, at det var alle smerterne værd(:
      Jeg synes, at mit gjorde så utrolig ondt, at jeg havde helt svært ved at holde det ud nogen gange:/
      Men det kan godt være, at det bare gør mere ondt, når det er der på håndledet.

      Slet