torsdag den 19. juni 2014

Lidt genbrugsfund


I dag var jeg og Casper inde og kigge i en genbrugsbutik, som min mor engang har arbejdet i.
Jeg har været derinde flere gange før.
Jeg synes, at de ofte har nogen gode ting derinde(:

Jeg fandt også lidt derinde i dag.

Jeg fik købt disse 2 bøger(:



Bent og tepotten kan jeg huske fra, da jeg var barn. De andre bøger i den serie kan jeg også godt huske. Så da jeg så den, så vidste jeg bare, at den skulle jeg købe.

Da jeg var gået hen til børnebøgerne, så fandt jeg næsten med det samme en bog med Mumitroldene.
Den er på svensk, men det gør ikke mig noget. Jeg har nogen svenske bøger med Mumitroldene i forvejen.

Jeg kom i alt af med 10kr. Det synes jeg var rigtig billigt(:

Jeg er rigtig glad for mine 2 genbrugsfund(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar