tirsdag den 17. juni 2014

Bloganbefaling


I dette indlæg vil jeg fortælle om en blog,
som jeg vil anbefale andre(:

Det er bloggen Gizmo

Det er Pia, der har bloggen, som skriver om sin kat, som var det katten,
der sad og skrev.

Jeg har først for nylig opdaget bloggen, men jeg er allerede vild med den(:

Jeg elsker, at der er så mange billeder af hendes fine kat.

I et af indlæggene linkede hun til en artikel omkring forskellige ting, man kan gøre for, at ens kat skal få nok væske og gode råd til, hvordan man køler ens kat ned, hvis den har det varmt.

Jeg synes helt klart, at I skal kigge forbi Pias blog.
Den er virkelig et besøg værd.
Specielt hvis du elsker katte(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ihh altså... tak for den fine anbefaling søde Heidi :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, søde Pia(:
      Jeg synes, at andre også skulle have kendskab til din fine blog(:

      Slet