mandag den 9. juni 2014

Anmeldelse af Konjac Sponge


For lidt over en halv måned siden vandt jeg en Konjac Sponge, som er en svamp,
som man renser ansigtet med.

Denne svamp var beregnet til fedtet og uren hud.
Jeg lider af lidt fedtet hud i ansigtet.




En af mine læsere spurgte dengang, om jeg ville lave en anmeldelse af svampen.
Nu har jeg som sagt brugt den i lidt over en halv måned.
Jeg har brugt den flere gange om ugen til at vaske mit ansigt med, hvor jeg kun har brugt vand sammen med svampen.

Jeg kan se en lille bitte forskel.
Det er ikke meget, jeg kan se.
Min hud er stadigvæk fedtet, men den er nok en lille smule mindre fedtet, end før jeg begyndte at bruge svampen.

Men min hud kan måske føles fedtet stadigvæk pga. varmen.
Så om det er pga. varmen, at min hud stadig føles fedtet, det ved jeg ikke.

I kan se de forskellige svampe, man kan købe lige Her
Der findes forskellige svampe som fx. til babyer og børn eller til tør hud.

Har I prøvet en Konjac Sponge før?
Hvad er jeres oplevelser med sådan en svamp(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar