fredag den 6. juni 2014

En god legekammerat


I går aftes var Fox ude og lege med sin kæreste, Nicka.

Han har kendt Nicka siden, hun var en hvalp.
Fox er som regel ikke særlig glad for store hunde, men med Nicka er det noget helt andet.
Jeg tror, at det er, fordi han har kendt hende, siden hun var en lille hvalp(:


Nicka.

Fox er altid så dejlig træt efter, at han har været ude og lege med hende(:

Jeg elsker at se dem løbe rundt og lege sammen.
Så vil de have den samme pind, og så løber de rundt efter den.



Fox og hans kæreste Nicka.

Fox sov meget af dagen i går, så det var godt, at han lige kom ud og fik løbet lidt i går aftes,
så han kunne få brændt lidt energi af(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde :-)
    Jeg har en giveaway kørende på min blog hvis du er interesseret :-)
    http://mariamajblog.blogspot.dk/2014/06/give-away.html
    kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, de er bare rigtig søde.

      Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

      Slet
  2. Sååå søde billeder!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet