lørdag den 7. juni 2014

Snart sommerferie


I dag er Casper til kamp, så han kommer først hjem i aften.
Han har heldigvis fri søndag og mandag pga. helligdage.
Han har også fri onsdag og torsdag, men han skal så arbejde i weekenden,
men så har han også 2 ugers sommerferie(:
Det glæder jeg mig rigtig meget til.

Han har arbejdet meget på det seneste, og så har der også været flere kampe, han har skulle til.

Vi skal besøge min mor i ca. en uge. Jeg glæder mig utrolig meget(:
Vi skal bla. ud og spise og bowle en aften(:

Jeg har tænkt mig en af dagene at begynde på den huskeliste, som jeg altid laver, når vi skal af sted med hvilke ting, vi skal have med. Der er en del ting vi skal have med denne gang som nogen ting til min mor fra min oldemor osv. Så jeg vil være sikker på, at jeg får det hele skrevet ned, så derfor vil jeg gå i gang i god tid med huskelisten. Så kan jeg tilføje ting sådan hen af vejen, når jeg kommer i tanke om det(:

Har I forresten husket at kigge forbi min give away,
hvor man kan vinde 2 dvd film(:?

I kan finde min give away lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar