torsdag den 5. juni 2014

Boganmeldelse: Danskernes hemmeligheder


I går aftes begyndte jeg på en bog, og i dag blev jeg færdig med den.
Den var hurtig at læse, fordi den ikke er på størrelse med en alm. bog, og der står ikke så meget på hver side.

Det er bogen Danskernes hemmeligheder af anonyme danskere. Det er i samarbejde med Dr og Ud & Se.



Jeg er meget nysgerrig af person, så denne bog passede lige til mig.

Det er en bog med hemmeligheder fra anonyme danskere.
Der er både pinlige hemmeligheder, sjove og sørgelige hemmeligheder.

Jeg havde svært ved at lægge den fra mig, da jeg var begyndt, fordi jeg synes, at det var så sjovt
og så spændende at læse om andres hemmeligheder.

Jeg vil give den 5 ud af 5 stjerner.
Jeg var helt ærgerlig over, at den var slut, da jeg var færdig.
Jeg kunne sagtens have læst meget mere(:

Så det er en bog, der klart kan anbefales, hvis man er nysgerrig ligesom mig(:

Jeg vil sætte denne anmeldelse op under fanen " Bøger jeg har læst i år."
Der kan I se hvilke andre bøger, jeg har læst i år, samt I kan finde links til mine anmeldelser(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar