mandag den 9. juni 2014

I ugens løb


I denne uge skal jeg en del ting, altså synes jeg selv.

I morgen skal jeg til lægen for at have taget blodprøver for at være sikker på,
at alt er som, det skal være, og at det ikke er derfor, at jeg altid er så træt.

Onsdag skal jeg til psykiater.
Hvor vi skal tale om min søvn.

Lørdag skal vi hjem og spise ved min oldemor.

Vi får nok også gæster af dem, der ejer Nicka, som er Fox' kæreste(:
Vi skal grille.

Jeg skal også på posthuset, have begyndt at lave huskeliste til, når vi skal op til min mor næste uge og sådan andre ting.

Jeg har let ved at blive stresset, og hvis jeg skal for mange ting på en uge,
så bliver det hurtig uoverskueligt for mig.
Jeg får svært ved at klare tingene.

Når jeg bliver stresset, så bliver nogen af mine tvangstanker og tvangshandlinger værre.
Jeg er begyndt så småt at lære ikke at planlægge for mange ting på en uge, fordi jeg kan tydeligt mærke en forskel på mine tvangstanker og tvangshandlinger.
Men nogen gange ender det stadig op med, at jeg har planlagt flere forskellige ting, og så får jeg svært ved at overskue det.
Det er noget, jeg må lære at blive bedre til.
Det er i hvert fald noget, jeg arbejder med.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar