mandag den 16. juni 2014

5 år


I dag har min dejlige Simba fødselsdag<3
Han bliver 5 år i dag.
Tænk, at vi allerede har haft ham i så lang tid.





Simba er en rigtig puttetrold.
Han elsker at ligge på ryggen i ens arme.
Han elsker at ligge i håndvasken på badeværelset.
Han elsker at blive nusset på maven.

Simba har været opereret i øjet 2 gange.
Han har klaret begge operationer så godt.
Den ene gang hvor han skulle have pillet stingene ud, der lå han og brummede, mens dyrelægen pillede dem ud. Vi stod 3 og nussede ham i mens.
Når han har været ved dyrelægen, hvor han så er blevet vejet, så er han blevet liggende på vægten bagefter.
Den ene gang så lå han der, indtil vi gik igen.


Et stykke tid efter vi havde fået Simba, der sad jeg og Casper og spiste aftensmad, hvor vi fik kartoffelmos med bacon.
Jeg var på et tidspunkt færdig med at spise, så jeg rejste mig for at lave et eller andet.
Da jeg kom tilbage, så sad Simba på min plads og sad og spiste kartoffelmos.

Simba fik gaver her til morges, og vi sang fødselsdagssang for ham.
Han fik en masse godbidder, som han deler med sine 2 søskende.
De har alle 3 nydt godt af Simbas fødselsdagsgaver allerede(:

Stort tillykke med fødselsdagen, min store dreng<3
Mor elsker dig, Simba<3

Kram din mor<3

2 kommentarer:

  1. Åh han er dejlig :')

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. *Smiler* ved lige nøjagtig, hvordan du har det :-D
    Stort tillykke med Simba... han er virkelig en lækker-trold.
    - Pia

    SvarSlet