søndag den 29. juni 2014

Nye ballerinaer


Forleden da vi var i Bilka, der fik jeg købt 2 par ballerinaer.
Jeg kan godt lide de ballerinaer, de har.
Samtidig så er de billige.

Det ene par jeg købte, dem har jeg i sorte i forvejen, men jeg synes, at de er gode, så dem købte jeg et par mere af bare i en anden farve(:



Det er dem her, som jeg har i sorte i forvejen.
Jeg mener, at de kostede 79,95kr.



De her ballerinaer kunne jeg slet ikke stå for.
Jeg synes, at de er så fine.
Jeg valgte dem i denne fine cremefarve.
Dem vil jeg bruge til, når vi skal til Caspers brødres fest, da lillebroren er blevet student, og storebroren er blevet færdiguddannet.
Jeg mener, at de kostede 75kr.

Begge par skal lige gås til, men det synes jeg næsten altid, at sko skal, før de bliver rigtig gode at gå i.
Men jeg er rigtig glade for mine 2 nye par ballerinaer(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor har du købt et nederst par?
    De er jo vidunderlige!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg er også virkelig glade for dem.
      De er købt i Bilka(:

      Slet