onsdag den 18. juni 2014

Sol og sommer


Jeg nyder at være oppe ved min mor.
Jeg nyder, at jeg har mere fri fra mine tvangstanker og tvangshandlinger.
Jeg nyder den stemning, der er her i byen.
Jeg nyder, at jeg kan slappe af.





Disse to billeder tog jeg nede ved badebroen.
Der er så utrolig smukt.

I aftes var jeg, Casper, Julie, Fox og Vaks nede ved en badebro, hvor Casper og Julie var ude at bade, og jeg sad og soppede med fødderne i vandet, mens jeg sad på badebroen.

Både Fox og Vaks var ude og svømme.
Før i går troede jeg virkelig ikke, at Fox ville ud og svømme, men da han lige havde siddet lidt på badebroen med mig, så blev han mere og mere nysgerrig.
Vaks var mere nysgerrig med vandet i dag end i går.
Efter hans svømmetur så sad Vaks ved siden af mig på badebroen.

Jeg nyder at være heroppe og at slappe helt af.
Jeg savner selvfølgelig Simba og Nala, som jeg altid gør, når jeg er herhjemme.
Men jeg ved, at Caspers lillebror passer godt på dem derhjemme(:
Men derfor savner jeg dem alligevel.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar