søndag den 8. juni 2014

Jeg er bange for


Dette er et indlæg, hvor I kan lære mig bedre at kende på en lidt anden måde.
Jeg fortæller her nogen af de ting, jeg er bange for.


Jeg er bange for, at Casper og dyrene dør.
Jeg er bange for at, Casper og dyrene kommer til at fejle noget.
Jeg er bange for at dø.
Jeg er bange for, at jeg kommer til at fejle noget alvorligt.
Jeg er bange for edderkopper.
Jeg er bange for krabber.
Jeg er bange for højder.
Jeg er bange for at være alene hjemme, når det er mørkt.
Jeg er bange for at gå udenfor i mørke.
Jeg er bange for slanger.
Jeg er bange for insekter og krybdyr.
Jeg er bange for at være ved tandlægen.

Jeg er bange for flere ting, men for at indlægget ikke skal blive for langt,
så har jeg valgt at skrive disse ting.

Jeg er generelt en pige, der er ret bange af mig.
Jeg kan til tider have en lidt livlig fantasi.

Er der nogen af disse ting, du også er bange for?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar