onsdag den 11. juni 2014

Lækkert cafe besøg


I dag efter at jeg havde været i psykiateren, så gik jeg og Casper på en cafe, der hedder Froggys Cafe.

Jeg bestilte en af deres lækre smoothies.
Det gjorde Casper også, og så købte han også nogen nachos, som vi delte.
Eller dem smagte jeg bare lidt af, da jeg synes, det var stærkt, og jeg kan ikke lide stærkt mad.

Det var utrolig hyggeligt at sidde udenfor og bare sidde og snakke(:



Det er en jordbær/banan smoothie.

Det er virkelig den bedste smoothie, jeg har smagt.
Jeg kunne hurtig blive afhængig af den smoothie(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Lyder virkelig hyggeligt med sådan et café besøg - Og da dejligt med kæreste hygge, efter psykiater!

    Burde få smagt en ordenlig smoothie en dag! Man bliver jo virkelig nysgerrig, når du så ofte smider billeder op af det på instagram ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også hyggeligt(:
      Det synes jeg helt klart, at du en dag skal prøve.
      Jeg elsker virkelig smoothies, og det er dejligt forfriskende, specielt her i varmen(:

      Slet
  2. Det ser da godt nok lækkert ud :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Det var virkelig også lækkert.
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet