søndag den 1. juni 2014

Er ved at være nervøs


Nu er der kun 2 dage til, at jeg skal til eksamen.
Jeg er snart færdig med forberedelsen.
Jeg mangler at få printet de sidste notater ud, og så skal jeg bare sidde og læse det igennem,
så jeg kan huske tingene(:

Jeg prøver ikke at tænke på, at jeg snart skal til eksamen, fordi så bliver jeg først rigtig nervøs.

Forleden havde jeg et mareridt om eksamen.
Jeg var inde i forberedelses lokalet, og det gik fint, men så skulle jeg ind til eksamen, og det trak flere timer ud, fordi de ventede på svar for et eller andet, før jeg kunne komme i gang.
Pludselig skal vi spille kort, og det var med som eksamen, men det kortspil kender jeg ikke rigtig.
Ja, det var en underlig drøm:/

Jeg har det med at drømme underlige drømme, når jeg skal noget, og når jeg er nervøs.
Som fx. da jeg skulle i kravlegården, da jeg tog mit kørekort, natten før jeg skulle det, der havde jeg en underlig drøm om det.
Da jeg skulle til psykolog første gang for et par år siden, der havde jeg også en underlig drøm natten før, og da jeg så skulle til en ny psykolog, der havde jeg også en underlig drøm natten før.

Men som sagt jeg prøver ikke at tænke, at det er på tirsdag, at jeg skal til eksamen.
Så håber jeg, at jeg kan lade hver med at tænke på det(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Du skal nok klare den :)
    Mange gange held og lykke her fra

    SvarSlet
  2. God aften søde Heidi,

    jeg har liket dit indlæg, ikke fordi jeg synes det er fedt, at du er nervøs til din eksamen på tirsdag, men fordi du er så ærligt og godt et menneske og jeg synes så godt om dine indlæg.

    Jeg kan godt forstå at du er nervøs, eksamen var også mit mareridt.
    Krydser og håber det aller bedste for dig søde.

    Min datter har en ny giveaway, nogle sunde produkter:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/05/vind-produkter-fra-bodycollectiondk.html

    Du kan jo deltage når du er færdig med din eksamen på tirsdag.
    Pøj pøj og alt det bedste.

    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Din kommentar varmer virkelig meget.

      Jeg deltager nu i Marias nye give away med de lækre produkter(:

      Slet