tirsdag den 3. juni 2014

Give away nr. 67


Nu kommer der en ny give away her på bloggen(:

Jeg ser meget tv. Det er mest serier, jeg ser, og jeg har altid elsket at se meget tv.

Så det er også lidt det, at min give away kommer til at handle om.

En læser kan nemlig vinde 2 film.
Det er filmene Den hundredårige der kravlede ud af vinduet og forsvandt
og Nymphomaniac.



Reglerne er:

Du skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)

I skal lægge en kommentar med enten et link til jeres blog eller jeres mail.

I skal bo i Danmark.

Give awayen slutter fredag den 27 juni.

Kram Heidi(:

29 kommentarer:

  1. Super lækker giveaway, så jeg deltager meget gerne.
    Følger dig allerede via bloglovin :)
    signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg deltager :-) Følger dig i forvejen.

    Mia L
    miasunivers@hotmail.com
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  3. Åh ja :-D
    Følger allerede på Bloglovin'
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg følger via gfc.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  5. Perfekt præmie! Jeg har nemlig ikke set filmene.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg følger på gfc :) Har kun hørt godt om filmene, så lækker giweaway!

    sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager helt klart, elsker at se film sammen med Martin :-)

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Jeg følger hermed - og jeg vil vildt gerne se begge film, så det ville da være helt perfekt.

    Min blog er: www.piece-of-my-mind.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hvor fint :D

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  10. Lækker lækker give away :D! Nu håber jeg at jeg har heldet med mig :D!

    Mvh
    Pia Lyng M // www.PiaLyng.wordpress.com // PiaLyng@live.dk

    SvarSlet
  11. Sikken en lækker giveaway,de film har jeg ønsket mig.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Lækker give away :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Film som jeg rigtig gerne vil se
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  14. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  15. fulgte med i forvejen ;)

    x finger

    anettesuniversdk.blogspot.dk
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  16. Vil så gerne se filmen om den 100-årige, så håber heldet tilsmiler mig :o)

    SvarSlet
  17. prøver mig! http://www.trinesoppskrifter.com/

    SvarSlet
  18. Uh 2 film jeg gerne vil se :) Jeg krydser fingre :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  19. smider et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  20. Jeg deltager gerne ;)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  21. God pinsedags ferie:-)

    En skøn giveaway, jeg har ikke set nogen af de film, så vil håbe på at blive den heldige filmvinder:-)

    En følger begge steder og har liket begge steder.

    Min datter udstiller for tiden på Holbæk sygehus:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/06/kunstudstilling-pa-holbk-sygehus.html

    Men det er jo lidt af en køretur for jer:-) Selv om I er meget velkommen, hvis I kommer på disse kanter.

    Nyd pinsen og vejret og hinanden.
    Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Sikken en lækker konkurrence!
    Jeg følger dig på BL.

    //Malene Matzen
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
  23. Endnu en god giveaway

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg følger dig på BL og håber på at jeg bliver den heldige vinder.

    SvarSlet
  25. deltager gerne!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  26. Dem gad jeg godt vinde!

    Mail: Unwritten@live.dk

    SvarSlet
  27. Lækker præmie!

    //Bettina
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  28. Åh, jeg vil meget gerne deltage!! :-)

    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet