fredag den 20. juni 2014

Tilbage til teenageårene


Forleden så jeg noget i Brugsen, hvor jeg blev kastet direkte tilbage til mine teenageår.

Jeg så den nye Vi Unge kalender for 2014/2015

Jeg vidste slet ikke, at de stadigvæk lavede dem.
Jeg synes ikke, jeg har haft set dem de sidste par år.




De sidste par år i folkeskolen samt på VUC, der havde jeg hvert år en Vi Unge kalender.

Jeg synes, at de var så sjove, fordi der stod alt muligt om kendte, om A-Z med sex, vennebog sider, sider om en selv, man skulle udfylde, test man kunne tage og en masse andre sjove ting.

Når jeg kedede mig i skolen, så sad jeg ofte med hovedet nede i min Vi Unge kalender(:

Har I også før haft en Vi Unge kalender?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Ja, de er virkelig seje.
    Jeg kan godt lide, at der er så mange forskellige ting i den kalender(:

    SvarSlet