fredag den 20. juni 2014

Tilbage til teenageårene


Forleden så jeg noget i Brugsen, hvor jeg blev kastet direkte tilbage til mine teenageår.

Jeg så den nye Vi Unge kalender for 2014/2015

Jeg vidste slet ikke, at de stadigvæk lavede dem.
Jeg synes ikke, jeg har haft set dem de sidste par år.




De sidste par år i folkeskolen samt på VUC, der havde jeg hvert år en Vi Unge kalender.

Jeg synes, at de var så sjove, fordi der stod alt muligt om kendte, om A-Z med sex, vennebog sider, sider om en selv, man skulle udfylde, test man kunne tage og en masse andre sjove ting.

Når jeg kedede mig i skolen, så sad jeg ofte med hovedet nede i min Vi Unge kalender(:

Har I også før haft en Vi Unge kalender?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. åhh, elsker faktisk de kalendere! vil gerne selv have en men har for nylig lige købt en anden. For de er virkelig seje!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig seje.
      Jeg kan godt lide, at der er så mange forskellige ting i den kalender(:

      Slet