tirsdag den 17. juni 2014

En tur ved vandet


Vi er nu kommet op til min mor, hvor vi skal være på sommerferie(:

Vi har haft grillet her til aftes, hvor vi har siddet udenfor og nydt det gode vejr imens.
Vi har haft spillet kroket, hvor jeg kom på en 2. plads(:
Vi har siddet udenfor og spist is med jordbær.

For lidt tid siden var jeg, Casper, min lillesøster Julie, og vores hunde Fox og Vaks nede ved stranden ved en badebro.
Der soppede vi. Fox var ude og svømme to gange.
Det er jeg overrasket over, fordi det plejer han ikke at ville.
Men han virkede meget interesseret i det(:

Nu ligger jeg bare og slapper af(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Godaften Heidi,

    I må nyde det hos din mor:-)
    Lyder dejligt at Fox vil bade, det kan være godt for hans hud og pels.
    Vores Odin bader hver dag i åen, som snor sig på vores grund:-)
    Hans elsker at bade på en varm dag.

    Hils og have fun.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften søde Tina(:
      Jeg vidste slet ikke, at det kunne være godt for ens hunds hud og pels med at bade.
      Mens vi har været heroppe ved min mor, så har Fox været ude og bade to dage.
      Jeg forstår godt, at Odin elsker at bade på en varm dag.
      Det er også en god måde for en hund at køle sig ned på(:

      Slet