tirsdag den 17. juni 2014

Give away nr. 68


Nu kommer der endnu en skøn give away til jer, mine kære læsere(:

Pure Shop er en hjemmeside, der sælger skønhedsprodukter som hudpleje produkter, makeup, hårfarver og en masse andre produkter.

De sælger også produkter til mænd samt allergivenlige produkter.

Af kendte mærker sælger de bla. af John Masters Organcs, Dr. Hauschka, FNUG, Rudolph og en masse andre mærker.

Når du handler ved dem, så kan du få en lille gave med i form af et hudpleje produkt.
Men alt det kan I læse mere om på hjemmesiden(:

De har været så søde at sponsorere denne fine give away(:


En heldig læser kan vinde Suki skin cares exfoliate, som har en værdi af 249kr.
I kan læse mere om produktet lige Her

Det er en ansigtsrens, som er 100% naturlig. Der er bla. citronkræs, kamille og C-vitamin i produktet.
Jeg har selv prøvet denne ansigtsrens.

Lige efter jeg havde brugt den, så var mit ansigt så utrolig blødt.
Noget der overraskede mig positivt var, at dagen efter så var mit ansigt stadigvæk lige så blødt som dagen før. Den der følelse af, at ens hud er helt blød, den var der stadig dagen efter.
Min hud er stadig rigtig blød efter, at jeg har brugt den flere gange.
Jeg kan klart anbefale dette produkt.
Jeg kan godt lide, at den er naturlig(:

Reglerne er:

I skal følge min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)

Dette skal gøres, og det giver automatisk 1 lod.

Vil du optjene 1 ekstra lod, så skal du følge min blog via Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige

Du skal lægge en kommentar med, om du deltager med 1 eller 2 lodder.
Samt du skal skrive et link til din blog eller din mail.
Gøres dette ikke, så tæller jeres kommentar ikke med.

Du skal bo i Danmark for at deltage.

Give awayen slutter tirsdag den 1 juli.

Kram Heidi(:

31 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    seje_mone@msn.com

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 2 lodder :)

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med to lodder :D!
    Lækker give away, som altid.

    Mvh
    Pia Lyng M // www.PiaLyng.wordpress.com // PiaLyng@live.dk

    SvarSlet
  4. Uhh lækkerier. Deltager med 2 lodder :)

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Deltager med 2 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  7. Er med på 2 lodder :)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Åhha... skøn give-away :-D Jeg er ved at løbe tør for ansigts-rens, så deltager glad.
    Deltager med 1 lod
    piahaun@gmail..com

    SvarSlet
  9. Sikke en skøn give away!
    Jeg deltager med 1 lod.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Jeg delatger med et lod.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med to lodder og krydser fingrene. Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

    SvarSlet
  12. Deltager med et lod!

    frederikke@hlaug.dk
    - Krydser fingre ;)

    SvarSlet
  13. 2 lodder til mig :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  14. Åh.. Lækker giveaway. Deltager med 1 lod. Rigtig god sommer..
    Mia CA/ aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 1 lod :-)

    niinna42@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hej Heidi,

    sikke et dejligt og naturligt produkt du har på højkant. Jeg kan godt lide at du også går ind for naturlige produkter:-)

    Jeg vil meget gerne deltage med 1.lod, er fast følger og har liket:-)

    Hilsner og nyd ferien:-)
    Tina

    SvarSlet
  17. 2 lodder tak :)
    johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  18. Lækkerier! :)

    Jeg følger via bloglovin' + Instagram = 2 lodder :)

    SvarSlet
  19. Deltager med 2 lodder :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. 1 enkelt lod til mig til en start :-)

    SvarSlet
  21. Skønt konkurrence!
    Deltager med 1 lod ;-)

    //Malene Matzen
    www.malenemeatzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 1 lod!
    Den ser virkelig lækker ud!

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 1 lod :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  24. Hmm min kommentar er ikke kommet frem skrev den i formiddags. Hvis den kommer frem senere så beklager jeg jeg skriver igen.

    Jeg deltager med 1 lod (bloglovin)

    mvh. Mette (mette.knk(a)gmail.com)

    http://myglamandglow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  25. Jeg deltager med 1 lod (Følger på Bloglovin') :)

    //Bettina
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  26. Følger dig allerede begge stedet, så 2 lodder :)

    jane_m_lindenberg@hotmail.com
    janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 2 lodder :-)

    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  28. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  29. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Deltager med to lodder :)

    Mia L
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet