lørdag den 21. juni 2014

Cafehygge


I dag har jeg og min mor været på cafe(:

Det var rigtig hyggeligt.
Jeg fik en varm kakao og en brownie med is.
Min mor fik en kop kaffe og en pæretærte med is.




Min brownie med is og min varm kakao.



Min mor da vi var på cafe.

Jeg hyggede mig rigtigt med at være på cafe med min mor, mens Casper var til kamp.
Casper er stadigvæk til kamp.
Jeg sidder nu oppe på gæsteværelset, og jeg overvejer, om jeg igen skal ligge mig til at sove.
Det ender det nok med, at jeg gør.

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Deres cafe er bare den bedste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en rigtig hyggelig cafe og nogen lækre ting man kan få derinde(:

      Slet
  2. Ser virkelig lækkert ud Heidi!

    Krammer

    www.sarahnadia.com

    SvarSlet
  3. Ser viiiiildt lækkert ud og ikke mindst hyggeligt :)

    Hvis du har lyst til at deltage, vil jeg blot tippe om at der lige nu er mulighed for at vinde et ghd glattejern inde på min blog :) www.blogaboutmia.com

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:

      Mange tak for tippet.
      Jeg deltager nu i din lækre give away(:

      Slet